Blog

5 predlogov za premagovanje stresa in doseganje notranje harmonije

Se počutiš pod PRITISKOM pričakovanj okolice, da bi MORALA biti VES ČAS: SREČNA, SPROŠČENA, POLNA ENERGIJE?

Namesto tega pa si VČASIH ali pogosto: V STRESU? TEČNA? TESNOBNA?

Se počutiš “NE DOVOLJ DOBRA” in se zaradi tega totalno OBSOJAŠ? Se počutiš UJETA in ne vidiš poti ven? V nadaljevanju s tabo delim 5 enostavnih predlogov, kaj lahko narediš. A najprej, naj ti povem…

Nisi edina. Tudi sama se srečujem s podobnimi izzivi poleg tega pa mi veliko žensk na individualnih srečanjih pripoveduje o prav takšnih stiskah. Če povzamem: “Nisi dovolj… ali preveč si…”

V svetu, ki od nas pričakuje, da smo ves čas srečne, na višku energije, najboljše (podjetnice, zaposlene, mame, žene…) ni prostora zate. V svetu tekmovanja katera je najlepša, najbolj seksi, najbolj zabavna “multi-taskerka” ni prostora zate. V svetu, ki nam ves čas sporoča, da vse to nismo, če ne kupimo tega in onega. Ni prostora zate.

V tem svetu ni prostora za ranljivost, iskrenost, pristnost in naravna nihanja energije (dan, noč, plima, oseka, sonce, dež…).

Tukaj je 5 ENOSTAVNIH PREDLOGOV, kaj lahko narediš, da prideš nazaj v svojo energijo. 

1. Greš na sprehod (v gozd).

Hoja v naravi, kjer nas nihče ne obsoja, je negovalen prostor, kjer lahko pustimo svoje skrbi, se nadihamo svežega zraka in dobesedno premaknemo svoje telo in svoje misli. V naravi začutimo svoje pravo bitje in postanemo bolj prisotni: tukaj in zdaj.

2. Postaviš si vprašanje: Komu to pripada?

Kaj če tesnobne misli in občutki sploh niso tvoji in samo zaznavaš okolico? Že s tem, da se zaveš, da ni tvoje doživiš olajšanje. Ljudje bolj zaznavamo eden drugega, kot si mislimo. Pomisli na vzdušje na zabavi, kjer so vsi dobre volje ali na sestanku, kjer so vsi slabe volje. Hitro se nalezemo počutja drugih in potem mislimo, da je naše. 
To vprašanje je namenjeno temu, da dobiš več zavedanja (ne odgovora). Čim ozavestiš, da ni tvoje, samo vrneš nazaj z zavestjo pripeto.

3. Si v dopuščanju sebe in situacije.

Rečeš si “tudi to bo minilo” in se spraviš v kakršnokoli akcijo (delo osvobaja): npr. pospravljanje, kuhanje, ustvarjalne dejavnosti, branje ali poslušanje knjig, gledanje komedije, božanje hišnega ljubljenčka..

4. Greš na ples ali drugo telesno dejavnost (tek, joga, fitness…)

Jaz osebno prakticiram ples 5 ritmov, kjer ne rabiš soplesalca in lahko izraziš sebe v vseh čustvenih stanjih, izplešeš stres in vstopiš v prostor sebe. 

5. Privoščiš si Access Bars® ali Access Energetic FaceLift® tretma.

Če imaš tečaj že narejen lahko poiščeš nekoga, da si tretma izmenjaš oz. greš na skupinske izmenjave.

Tudi sama izvajam tretmaje v kombinaciji s coachingom (ozaveščanje problema, iskanje rešitev in novih možnosti), organiziram izmenjave in Access Bars® ter Energetic FaceLift® tečaje.

Pridi tudi ti na kakšno Access Consciousness transformacijo, da pobrišemo vso čustveno in mentalno napetost ter lažje zadihamo:

-individualni tretmaji (Access bars, Facelift, Telesni procesi, SOP) termini po dogovoru

Razpored delavnic in tečajev tukaj:

Če imaš kakšno vprašanje v zvezi s kakšno izmed petih točk ali čim drugim mi piši na ursula.soban@gmail.com ali pokliči na: 041 23 92 94

PRIJAVI SE TUKAJ

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.